joi, 17 ianuarie 2013

Cristina Ciobanasu


Dupa o lunga perioada de timp am revenit pe blog  si imi pare rau ca a durat atat. Intre timp am avut multe activitati, si scolare si extra-scolare.
De Craciun am fost acasa la parintii mei, dupa care am plecat cu familia din Bucuresti intr-un paradis exotic, adica pe una din insulele maldiviene. Palmieri, ocean, nisip si soare. Nici in vis nu mi-am imaginat ca o sa ajung intr-un astfel de loc. Am inotat printre pesti colorati, am stat cu familia, m-am odihnit si am petrecut in noaptea de Anul Nou in rochie de vara. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru norocul pe care mi l-a dat.
Si numai ce a inceput scoala si a venit vacanta intersemestriala. De data asta nu am mai plecat nicaieri, ci am stat acasa si am filmat la Buftea de dimineata pana seara.
Acum stau ca pe ace pentru ca intr-o saptamana si jumatate o sa fie urmatoarea etapa a castingului de la MediaPro si am foarte multe emotii. Asa ca bafta tuturor participantilor, printre care ma numar si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu