miercuri, 9 ianuarie 2013

Stefan Stan




Artistul ne-a mărturisit că timp de câteva zile nu a putut onora niciun spectal, Ştefan spunând că a avut probleme cu gâtul, iar din cauza asta nu a cântat.
Din cauza durerii din gât, artistul nu şi-a onorat concertele programate, astfel a pierdut câteva mii de euro.
Ştefan Stan susţine că nu îi pare rău de banii pe care i-a pierdut săptămâna trecută. Durerea lui cea mai este că nu a reuşit să fredoneze câteva versuri la un eveniment caritabil.
Miercuri seara, artistul a fost invitat la evenimentul «O şansă copilului de la ţara», însă pentru că îl durea gâtul foarte tare, Ştefan nu a putut cânta. Vedeta a bifat cu prezenţa, dar înainte de asta i-a anunţat pe organizatori că nu va reuşi să cânte.
«Chiar mi-a părut rău că nu am cântat! Mă doare sufletul pentru că oamenii nu m-au putut auzi, dar decât să audă sunete nedorite, mai bine mă vor auzi atunci când sunt în formă. Mie îmi place să cânt live, nu să pun o casetă să cânte şi eu după ea.
Nu însemna nimic. Eu nu am luat niciodată bani la un eveniment caritabil şi nici nu o să iau. M-am implicat întotdeauna în astfel de acţiuni. Nu-mi pasă de banii pe care i-am pierdut, se întâmplă şi astfel de lucruri! Acum sunt bine, am luat un tratament pentru gât şi mi-a trecut. A durat câteva zile, dar asta e!», ne-a declarat Ştefan Stan.

Ştefan Stan, câştigătorul de la "Vocea României", s-a alăturat campaniei "Din inimă pentru copii" şi a donat un obiect de suflet - primul său microfon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu